@ جالب کده @

سلام دوستان به @ جالب کده @ خوش امدین مطالب این وبلاگ شامل عکس / بیوگرافی و...... هر نوع مطلبی که شما به ما اطلاع دهید

@ جالب کده @

سلام دوستان به @ جالب کده @ خوش امدین مطالب این وبلاگ شامل عکس / بیوگرافی و...... هر نوع مطلبی که شما به ما اطلاع دهید

متن آهنگ یه شاخه نیلوفر محسن چاوشی

متن آهنگ یه شاخه نیلوفر محسن چاوشی

   

زندم … نفس میکشم …

زندم … نفس میکشم … 

بدون تو سنگم ، کنار تو ابرم

بیا تا گریه کنم ، سر اومده صبرم

نه گریه مونده برام ، نه خنده مونده برام

فقط یه کابوسه ، کشنده مونده برام

کسی که هستیشو ، به وعده ها داده

یه بار بپرس چرا ، به این روز افتاده

همش تو این فکرم ، الان تو فکر چیه

کجاست؟ چیکار میکنه؟ ، الان کنار کیه؟

بدون تو سنگم ، کنار تو ابرم

بذار تا گریه کنم ، سر اومده صبرم

اگه یه روز مردم ، بیا و گریه کنن و

یه شاخه نیلوفر ، بذار روی قبرم

♫♫♫

بدون تو سنگم ، کنار تو ابرم

بذار تا گریه کنم ، سر اومده صبرم

نه گریه مونده برام ، نه خنده مونده برام

فقط یه کابوسه ، کشنده مونده برام

یه حس گیج و سمج ، همیشه همدممه

میگن شکنجه بسه ، میگم بازم کممه

نگات چرا چشمی ، به من نمیدوزه

(آی)چرا برای دلم ، دلت نمیسوزه

تو فکر و ذکر منی ، ولی ازم دوری

دلت نخواسته منو ، نگو که مجبوری

تو فکر و ذکر منی ، ولی ازم دوری

دلت نخواسته منو ، نگو که مجبوری

بدون تو سنگم ، کنار تو ابرم

بذار تا گریه کنم ، سر اومده صبرم

اگه یه روز مُردم ، بیا و گریه کن و

یه شاخه نیلوفر بذار روی قبرم

بدون تو سنگم ، کنار تو ابرم

بذار تا گریه کنم ، سر اومده صبرم

اگه یه روز مُردم ، بیا و گریه کن و

یه شاخه نیلوفر بذار روی قبرم

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.